Vertrouwen is het belangrijkste SEO-aspect

Langzamerhand mag als bekend worden verondersteld dat voor een succesvolle SEO-campagne om te scoren in zoekmachines deze 3 elementen essentieel zijn:

  • techniek (de structuur)
  • content (de webteksten, titels, meta-descriptions, etc.)
  • populariteit (links van andere sites) bron: Keesjan Deelstra

Er zijn echter veel meer zaken die een rol spelen. Matt McGee heeft daar een interessant artikel over geschreven. Uitgangspunt is een piramide waarin de top van de piramide het belangrijkste aspect van SEO is. Internet marketeer Karel Geenen heeft er een uitstekende Nederlandse vertaling van geschreven.

Vertrouwen

Opmerkelijk is dat ‘Vertrouwen’ bovenaan staat. Vertrouwen van zowel bezoekers als zoekmachines. Ook Seoguru hecht in zijn online SEO-handboek (een goede handleiding voor beginnende SEO’s) veel waarde aan trust en vertrouwen. In de piramide spelen mond-tot-mond-reclame en de online -community een steeds grotere rol. Het is zeker de moeite waard het hele artikel te lezen. Het staat hier.

1 gedachte over “Vertrouwen is het belangrijkste SEO-aspect”

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

een × twee =

We gebruiken analytische cookies en sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Door op 'Accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in onze Cookieverklaring. Meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten